Nu får det vara nog!

Jag har nu bestämt mig för att jag är frisk som en nötkärna. Nu orkar jag inte med det här kraxandet och ont i halsandet längre. Jag tänker nog banne mig pallra mig iväg och träna på söndag när jag är ledig. Så frisk är jag. Kanske dör av en hostattack... Men... Det gör inget :) Jag vill träna! Linda? Skivstång? Söndag? :) Känns som jag bara stödbetalar Friskis för tillfället. Icke bra. Har ju ett par jeans att träna mig i också. Hittade ett par hela jeans långt in i byrån. Weehoo. Om de bara hade gått att knäppa hade lyckan varit total!

Ni såg väl Så ska det låta förresten? Stefan vann. Så klart. Ingen trodde väl något annat? Var ju lite svettigt ett tag. Men men. Och Nanne hade inte klänning! Jag höll på att sätta kebabtallriken i halsen :)

Nu blir det sängen med en chiclitt. Receptionen imorgon. Sen bara hem och slappa i soffan. Skönt! :)


Kommentarer
Postat av: jaanet

Bestämma att man är frisk is the shit :D

2010-05-16 @ 11:08:42
URL: http://janeteklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0