Långa dagar.

Den här veckan verkar ju vara helt galen. Undra om jag kommer komma hem i tid någon enda dag? :) Jobbar ju sent jämt. Har lovat Älsk korv och makaroner (Här snackar vi lyx!) i två dagar nu.Men han har fortfarande inte fått det. Inte jag heller för den delen. Igår hetsåt jag en påse gamla skorpor på jobbet, och idag åt jag snittar på ett möte. Många snittar. Till slut vågade jag knappt titta på fatet där de låg och gottade sig. Nåja!

Jag var ute på stan med Suss en sväng idag. Hittade en jeansklänning. Måste nog prova den imorgon... Jag känner det. Måste få den ur systemet. Den var inte riktigt Marie-vänlig. Så det känns bättre att prova, och glömma den sen. Istället för att sitta här hemma och tro att den kommer passa som handen i handsken. Såg även att Vero Moda hade fått tillbaka ett par gamla älsklingjeans! Inte samma då... Men lika :) Vem som ska betala kalaset vet jag inte. För vi ska köpa bil. :) Tydligen. Så kan det va.

Jag vill ha en sån här pärla! Men den är nog inte riktigt i min prisklass (läs: 3000:- MAX) :)


Kommentarer
Postat av: Linda

Ja Marie!!! Den är lite fixad man kan iaf boka tid nu ;-)

2010-05-18 @ 23:06:35
URL: http://lindaingvarsson.blogg.se/
Postat av: Linda

Vilken reklam????

2010-05-18 @ 23:07:45
URL: http://lindaingvarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0