Jag (hjärta) bilen!

Naaaw.
Lilla golfen är ju bara fööör vacker.
Avgasröret är ungefär i storlek med ett sugrör.
Rosthål i golvet.
Överallt förresten.
10 nyanser av rött (enligt Älsk)

Men!
Det är en golf!


Annars började ju dagen bra. Vilken härlig förmiddag det va! Så underbart. Har ju glömt bort hur skönt det kan vara i det här landet :) Sen gick jag in på en behandling, och när jag kom ut hade hela himlen öppnat sig. Great! Och här trodde jag att det var sommarfint. Short, tisha och ingen jacka. Fina fisken!

Till Ikea skulle jag också. Det var uppfriskande må ni tro. Ingen hade tid att skjutsa mig. Fick bli buss. I regn och åska. Nämde jag att jag är åskrädd? Vände tillbaka in på salongen två gånger. Men uppenbarligen så överlevde jag. Med nöd och näppe. Tydligen finns det såååå många åskledare i stan, så blixten skulle aldrig träffa mig. Men någon sa till mig att blixtar kan komma underifrån å. Och hur vet de i så fall vad som är högsta punkten? Bah! Inga onödiga risker! :)

På Ikea blev det 50 handdukar, en miljon ljus, två bunkar och fyra fotoramar. Rolig shopping. Njää... Men nödvändig. Kunderna ska ju inte behöva ligga med rumpan bar inne hos mig :) Och så är det ju bra med lite ljus ,så jag kan värma mitt rum i sommar... Det är ju bara typ 30+ där inne redan nu. Varmt och gött!

 


Kommentarer
Postat av: Linda

Ser fram emot att få ligga mellan de fina handukarna :-) och ljusen skulle vi ju skippa ;-)

2010-05-20 @ 22:43:48
URL: http://lindaingvarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0