Galet.

Ohhh, hade jag bokat galet idag, eller?
Minsta man kan säga.
Det gör jag inte om i alla fall :)
Lagom är bäst, även om jag älskar't.
Var roligt att åka ut till företag och massera.
Får bli mera sånt i framtiden :)

Som ni vet är det här med lediga helger inget jag sysslar med speciellt ofta längre.
Därför får det banne mig bli läggdags nu :)
Förhoppningsvis är det strålande sol imorgon när jag vaknar...


bild

Nu kan man förresten se vår fina bioreklam på vår hemsida!
Längst ner till höger. Check it out!

Kommentarer
Postat av: Suss

Jag lyckas inte se filmen?

2010-05-24 @ 11:01:13
Postat av: Marie

Då är nog din dator vrång :) Jag ser den i alla fall :)

2010-05-25 @ 10:15:32
URL: http://lillamarie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0