Step.

Idag har jag vidgat mina Friskis-vyer. Under de 4 åren jag har varit där, så har jag aldrig varit på step. Jag har ju inte så liiite problem med koordinationen. Illa nog med aerobics, och här ska man dessutom sikta rätt på brädan. Trodde minst att det skulle bli tre benbrott. Men här är jag. Hyfsat hel, och välbehållen. Vägen till Friskis var dock iiinte problemfri :)

Jag var sen hem. Bussen ner till stan igen var sen. Jag fick simma genom Haga. Med 4 minuter kvar är jag vid järnvägsövergången. Då kommer världens längsta jävla tåg. Får springa som en skållad råtta resen av vägen till Friskis. Blankis + skållad råtta-löpning = Inte bra! Som en fura föll jag. Mitt framför en bil som fick tvärnita. Men fram kom jag. Med nöd och näppe. Så blir det när man ska spontanträna :) Mitt under nedvarvningen lyckades jag trassla in mig i ett gäng rockringar. Det är bara jag som kan lyckas med det. Diskret som alltid...

Imorgon ska jag få gyminstruktion. Nybörjarprogram. Av samma instruktör som har gett mig två fortsättningsprogram tidigare. Pinsamt? Oh yes! Nja, jo... Jag gjorde väl inte det senaste programmet såå värst många gånger. Men nu så. Måndag. Nytt liv. (Hahahahah) Nåja... :)


Kommentarer
Postat av: lys

haha, du kan du!

2010-03-15 @ 22:51:15
URL: http://myslys.blogg.se/
Postat av: Wysteriia

Men då kanske jag behåller den funktionen då :D



Haha du låter så härligt klantig,måste vara kul att umgås med dig..HAHA

2010-03-15 @ 23:34:46
URL: http://Wysteriiasblogg.se
Postat av: Anna

Vilken tur att bilen tvärnitade i alla fall! Platt Marie hade gjort en ledsen Anna.

2010-03-16 @ 01:39:09
Postat av: linda

Hahah ja du är rolig du....

2010-03-16 @ 08:19:06
URL: http://lindaingvarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0