Mycket tvätt blir'e!

Himmel och pannkaka. Jag drunknar i handdukar. Tvätta tvätta tvätta. Det är i och för sig ett bra tecken. Många handdukar att tvätta = många kunder. Den ekvationen gillar jag :) Så jag borde inte klaga antar jag. Men tvätta är ju i ärlighetens namn inte min favvosysselsättning.

Idag är det freeedag! Kvantum har lösgodis för 3.95/hg. Gissa var jag kommer hamna efter jobbet? :) Det förtjänar jag minsann. Kolhydratskontot ligger på minus efter gårdagen. Så kan vi inte ha det :) För lite snabba kolhydrater kan leda till allvarliga humörsvängningar. Och det vill vi helst slippa tror jag.


Kommentarer
Postat av: Anna

Klart du ska komma och kidnappa!



Håller med dig, de är lite suspekta... men om man drar upp dem riktigt ordentligt (kan iofs resultera i en cameltoe) så ser det inte fullt så blöjigt ut!



Förresten, tjänar man in resan till Karlstad om godiset kostar så lite?

2010-03-19 @ 08:01:15
URL: http://viftasvans.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0