Får man?

Kom på att man kanske inte får tvätta? Man kanske ska förvärma kläderna, och förkoka tvättvattnet. Och sen fylla maskinen med det förkokta vattnet. Och försjuda tvättmedlet. Och ångkoka sköljmedlet. Hela Karlstad kanske torkar ut om jag tvättar. Äsch. Det kan de fan ha. Tvätt it is!

Körslaget igår. Vad säger man? Jag tyckte nog att Picasso och Gyllenhammar var bäst. Men dalkulla som jag är, så röstade jag på Moraeus. Man måste hålla ihop! :) Blir bra dethär ska ni se. Rongedal och Strömstedt. De var ju bara bedrövliga! Sömnpiller! Ett annat sömnpiller var alla dessa reklamer. Giv mig styrka. Får man ha så mååånga låååånga reklamer? Tror inte det. Inte på min tv i alla fall!

Kommentarer
Postat av: Anna

Helt rätt att vara lokalpatriot!



Men du får väl komma och hälsa på han!

2010-03-21 @ 16:09:39
URL: http://viftasvans.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0