*Brrrrr*

Idag har varit en riktig skitdag. Började med att bussen krockade. Inte den jag satt på, men den jag skulle åka med. Bara det borde ju fått mig att fatta vilken bra dag det skulle bli... Sen har det sannerligen bara blivit värre. Försökte träna bort lite dåliga energier, (Åh vad massör-flummigt det där lät.) men det blev helt fel pass, core. Skulle varit ki-boxen istället tror jag. Nåja... Bättre än inget.

Nåja... Nu ska jag försöka reda ut allt dåligt trassel. En dusch och en macka först kanske? Kan bli så. Och en kaka. Eller tre. Marie vill ha kaka.

Kommentarer
Postat av: Linda

eller spinningen, det fanns en plats över......

2010-03-03 @ 08:33:06
URL: http://lindaingvarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0