There's nothing like a great butt massage.

Jag är verkligen inte van vid den här värmen. Man ska väl inte klaga heller, eftersom jag har klagat halva vintern. Men jisses. Jag kommer få handla på mig rejält med tröjor så jag kan byta ofta i sommar. Gärna en per kund. Min fläkt i rummet blåser dessutom ut alla ljusen, så man får välja. Svalka (Eller snurrande luft i alla fall) eller ljusmys.

Idag har varit en sån där... Dag bara. Jag har varit lite uppe i det blå. Och dagen avslutades med en amerikansk nackenchock. Men det är trevligt med glada människor i alla fall. Samt att få använda den där igenrostade engelskan. Tydligen var den förståelig åtminstone. Alltid något. Det känns ju inte alltid så :)


Tro om man skulle fixa lite föda innan The Mentalist?


Kommentarer
Postat av: Linda

hahaha tur att vi skickade kunden till dig så få fick lite chock!!! hahaha

2010-06-09 @ 08:42:53
URL: http://lindaingvarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0