Onsdag.

Ibland är det så jobbigt att det måste vara en rubrik. Vem orkar vara fyndig jämt? :)

Har varit duktig och gjort ett städryck på kvällskvisten. Dammsugit, samt städat badrummet. Jag hoppas nu att alla antecknar detta. Mest var det i förebyggande syfte. Min kära mor och min kära syster kommer eventuellt skjutsa ner mig till Karlstad. Det kan ju inte se ut hur som helst då... Nog för att de är härdade, men ändå :)

Från det ena till det andra så vill jag verkligen på husvisning till veckan. Huset är litet, men det är tillräckligt. Man kan ju alltid flytta om man växer ur det :) Chinchillorna behöver ju inte ha varsitt rum. Får se hur det blir. Någon som har ett par hundra tusen över? Ge mig, ge mig, ge mig!

bild: hemnet.se

<3 love love love <3


Kommentarer
Postat av: Linda

Det ser inte så litet ut iaf :-)

2010-06-24 @ 10:04:50
URL: http://lindaingvarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0