Midsommar.

Jahapp. Vad skiljer egentligen midsommar från julafton? Förutom då att det ösregnar istället för toksnöar? :) Äter preciiiis lika mycket i alla fall. Kanske lite mindre choklad. Jo, det är sant! HAr fått ett nytt begär nu nämligen; Tuttifrutti yoghurt! Namnam!

Hade faktiskt planer på att pallra mig ner till midsommarfirandet här i byn. Midsommar firas bäst i Dalarna, och då lär man ju få bjuda till lite. Tyvärr råkade jag somna, och vaknade lagom till himlen öppnade sig. Inte så sugen på att masa mig ut då :) Istället blev det tapetrivning med syster. Det är verkligen roligt att hitta gamla tapeter som gömmer sig där under. Så bedrövligt fula en del av dem :) Världens tidkapsel. Någon gång i tiden verkade det som att någon fick slut på tapetklister och valde att spackla upp tapeterna istället. Det var inge spännande att ta bort den delen vill jag lova. Bara resten kvar nu!



Hoppas alla har haft en trevlig midsommarafton!


Kommentarer
Postat av: Tilde

Kul att du bloggar! Fortsätt så :)

2011-07-13 @ 03:27:53
URL: http://djurförsäkring.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0