Jinxat bort hela sommaren?

Jag och Kristina var och masserade på Bomstad idag. Massvis med humlepolare hade vi runt oss hela tiden. En riktig prövning för en krypfobiker som mig. Men egentligen vet jag att humlor är snälla. Sa till Kristina att det känns skönt att det inte är något getingår i år. Happs. Hann väl knappt säga det innan det kom en geting! Så klart :/ Sen, på vägen hem från jobbet... Jagad av en geting! Sprang halvgråtandes upp för backen, och min panikslagna hjärna skrek "Ring Micke, Ring Micke!". Som om att han skulle kunna göra något? Nåja... Vid Kronoparksjouren lämnade den mig. Äntliiigen! Äckliga djur. Utrota. Kommer vara jagad hela sommaren nu. Jag bara vet det. Och det är 5 veckor kvar på Bomstad. Kommer vara ett nervvrak!



Kollade på Morden i Midsomer med Suss idag. Stephen Moyer! Gammalt gammalt avsnitt. Men visst var det han. True Blood-Bill. Så totalt osnygg.

bild: allstephenmoyer


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0