Törnrosa var ett vackert barn...

Igår hade någon snott min tvättid när jag skulle tvätta mina handdukar. Känns ju sådär om folk ska behöva ligga  och frysa på bänken... Men i alla fall så tänkte jag vara duktig och tvätta innan jag gick till jobbet idag. Men vet ni? Istället för att vakna 06.45 så vaknade jag 10.12! Missat både tvättid och jobbet! Galet. Blev helt skogstokig. Vem sover så länge? Inte jag i vanliga fall. Inte utan att vakna någon gång där emellan i alla fall. Jisses. Duschade, klädde på mig, packade väskan och "fixade" (knappt borstade) håret på ungefär 10 minuter. 10.22 sprang jag ut till bussen.

Varit tokstressad hela dagen bara för det där. Helt sinnesförvirrad. Och när jag kom ner till jobbet... Surprise! "Vi ska ta kort till annonserna idag." Ehh, nej. Det tror jag inte. Tur som attsingen att Annso var fullbokad så hon inte hann med. himmel å pannkaka. Man kan ju inte göra guld av gråsten, men det behöver ju inte vara värre än vanligt i alla fall :)

Hade missat skicka in ett papper till kassamänniskorna också. FAN! Behöver min kassa! Det skulle underlätta något :)

 


Kommentarer
Postat av: Linda

Ja kommer sakna dig på mitt jobb.....:-(

2010-01-05 @ 23:30:21
URL: http://lindaingvarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0