Städmani.

Nu är det tredje kvällen i rad jag städar som en skållad råtta. Men nu är det ganska rent i alla fall. Så rent det  nu blir när hela lägenheten kryllar av djur :) Ska bara jaga moppen ett varv imorgon innan jag piper till jobbet. Allt detta för Lisettes skull. Nästan i alla fall. Sen tror jag det kan ha lite att göra med den otroliga mängd kaffe jag har börjat dricka. Är ju som en duracellkanin på kvällarna. Men ja... Som en klubbad säl fram till 19.00 ungefär.. :)

Jag har galna chokladcravings. Men tror att jag kanske ska försöka skippa det och välja tandborsten istället. Inte lika roligt. Inte lika gott. Någon gång till veckan börjar tydligen "mitt nya liv" också. Undra vilket i ordningen ;) Jajja... I den här takten dröjer det ju innan det blir beach-väder. Och ja... Marie + Sommar = osant. Om vi inte råkar spilla ganska mycket radar över hela jorden. Mmmm... Det vore drömmen! Nada insekter!


Hmm.. Nu sitter Älsket och kollar på bilbarnstolar. Undra om jag har missat något viktigt? :)

Kommentarer
Postat av: lisette

haha, väntar han barn ?



och städa för min skull...jag ska ju komma och stöka ner!? =)

2010-01-15 @ 09:23:36
URL: http://myslys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0