Spa-dag.

Det blev ingen kurs för mig och Annelie idag. Vi kände att vi inte litade tillräckligt på SJ för att våga oss iväg. Dit hade vi nog kommit... Men hem hade det nog varit lite värre... SJ funkar ju knappt som det ska på sommaren. Så med all den här snön hade vi väl fått skotta oss hem till Karlstad :)

Istället hade vi en liten egen spa-dag :) Fick världens underbaraste ansiktsbehandling av Annelie. Coffeeberry. Mmm! Luktar helt jävla underbart. Ville typ äta upp mig själv efteråt. Så himla skönt också. Eftersom det var hot stone vi skulle ha gått på idag, så fick vi ju vackert göra en hot stone-behandling ändå tyckte vi. Eller ja... Det var jag som gjorde den. Jag kan ju säga att jag var lite lätt förvirrad till en början, men sen blev det ordning på't! :) Banne mig! Gjorde dock en hot stone a'la Marie. Det bästa av det bästa liksom. Så klart. Det är ju så det ska va! :) Så ni vet ju var ni hittar den bästa massagen i stan *host*

 


Kommentarer
Postat av: Linda

Va bra!!!! ag kommer snart till stans bästa massör!!!

2010-01-28 @ 08:21:58
URL: http://lindaingvarsson.blogg.se/
Postat av: Anna

Jag tror att ni gjorde helt rätt i att inte lita på SJ! Jag var hemhemma i helgen och var tre timmar sen på nervägen och sen "bara" en och en halv timme sen på vägen hem. Man kan ju tycka att de borde kunna hantera lite snö vid det här laget. Det var en norrländsk tant som mer eller mindre skällde ut mig för att vi var så dåliga på att hantera snö här i "syd". ;P

2010-02-02 @ 11:10:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0