Oh, happy day!

Jag undrar vart fan mänskligheten är på väg! Igår när vi var på 7/11 var det några jävla nötter som tankade fullt och stack utan att betala. Ehh ja. Falskskyltad bil såklart. Inte alls misstänksamt när bilen är igång när de tankar, och passageraren tankar medan föraren sitter kvar? Oj nej. Idag stjälande stolpskott på jobbet. Ärliga normala människor efterlyses? Vad händer? Har alla emigrerat, och kvar finns bara nötterna? Jag ser fram emot vad morgondagen har att erbjuda. Tror jag ska hålla mig undan banker och sånt. För säkerhets skull.

Gött att alla människor har fått lön i alla fall. Telefonen och bokningspärmen har gått varm. Underbart! Blir en rolig vecka med mycket att göra. Och så kurs på onsdag. Spännande, men skrämmande. Snöstrom ska det ju bli då också. Då känns det ju tryggt att man ska åka SJ. NOT! I april blir det nog mera kursande. Tejpning! Klipp å klistra! :)


Oh crap! Jag måste till Nordea och fixa kortläsaren imorgon :S

Kommentarer
Postat av: Linda

Eller hur!!! Visst är det skönt att det börjar bli full gång på jobbet igen!!

2010-01-26 @ 07:56:42
URL: http://lindaingvarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0