Nudie!

Pallrade mig ut till Bergvik idag, duktig som jag var. Fort fort in på H&M för att göra slut på presentkortet. Ett par jeans stod myyycket högt upp på önskelistan. Men nej... H&M-jeans + Marie = osant. Helt totalt jävla osant. Vem har de sytt jeansen efter egentligen? Ser ju ut som helvete. Blev en skjortklänning i alla fall. Får väl ha den istället för byxor. Den går ju nedanför röven i alla fall. Än så länge. Snart kanske röven går nedanför. Det vet man aldrig.

In på Maxi och köpa en stooor godispåse som plåster på såren för att jeansen satt som bläh. Dessutom måste man ju lördagsmysa. Trots att Älsket jobbar. Mer mys till mig :) Eller godis :) Införskaffade en stero till massagerummet också. Så nu kan jag spela fiiint för alla som kommer. Vill man ha livemusik så kostar det extra.

Just ja! Köpte thermostrumpor till Älsket också.Senaste två veckor har han gått runt i mina knallrosa raggisar a la stl 36... Han har väl... 45 kanske. Kände att han nog kunde få ett par egna. Inte rosa dock. Får väl se om jag kan få tillbaka mina eller om de är socknappade för alltid.

Nu läsa. Dan Brown-boken är så sjukt bra så jag vill aldrig att den ska ta slut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0