Lite rutiner snart kanske.

Åhh, vad skönt med lite oröda dagar nu framöver. Kanske jag blir lite mindre dagvill också. Känns till exempel inte som fredag idag... Mer som tisdag. Men man borde väl inte klaga :) Är ju lite skönt att vara ledig ibland å, fast känns som jag inte varit annat på senaste tiden. Känns underbart med heltidsjobbande framöver. Slippa sitta här och pilla mig i naveln och spela mahjong ;)

Kanske borde gå och göra en kopp te, hämta en chokladkaka och plugga in lite produkter. Det är ju en hel djungel det dära. Har ju bra koll på en del märken, men de nya är lite förvirrande emellanåt :) Vore ju bra om man slapp tjuvkika så fort någon frågar ;) Det kommer! Kanske blir kurs den 27:e också. Hoppas! Hot Stone blir det då. Kan behövas en liten uppfräshning vad gäller det. Så får man lite mer variation också. Roligt! Har jag sagt att jag älskar mitt jobb? Jag älskar mitt jobb!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0