Lisette-lista

Saker som jag har lyckats med under 2009, värda att nämnas:
1.
Tog examen och är utbildad Hälsoterapeut/instruktör.
2. Slog någon gång därefter mig i huvudet och startade eget företag.
3. Tro på mig själv, och är inte lika lätt att köra över längre. Hurray för mig. Sucks for you!
4. Ehh... Kört många mil i bil utan att dö :)
Vilket är värt att nämnas när man typ dör av skräck av tanken på att köra bil :)


Saker som jag vill göra 2010:
1.
Betala min räkningar själv. Dvs. kunna ta ut en lön :)
2. Läsa någon skojig kurs. Måste bara bestämma mig för en av alla roliga :S
3. Förlova mig (pik pik pik pik piiiiik)
4. Köpa ett hus. Eller i alla fall flytta från det här råtthålet.


Nej men det här var ju bra sorgligt. Får nog ta tag i mitt liv under 2010.Det ska jag banne mig göra.Försöka i alla fall ;) Jag får nog göra en annan lista. Baraför att....



1. Gjorde du något 2009 som du aldrig gjort förut? Startadeföretag. Scary!

2. Höll du några av dina nyårslöften?
I think not. Jag håller inte på med sånt längre :)

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar 2009?
Ja, typ...Alla. Utom jag.

4. Dog någon som stod dig nära?
Nej

5. Vilka länder besökte du?
Har hållit mig i Sverige i år också.

6. Är det något du saknar år 2009 som du vill ha år 2010?
En ring på fingret och ett hus.

7. Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas?
29 april. Examen!

8. Vad var din största framgång 2009?
Evigt tjat... Våga starta eget.

9. Största misstaget?
Inte lyssna på magkänslan.

10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
Hmm.. Nix.

11. Bästa köpet?
Jadu...B&J?

12. Vad spenderade du mest pengar på?
Förmodligen godis i år igen

13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
Examen för tusan! :)

14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009?
Beyonce  - Halo, Lady Gaga - Pokerface

15. Var du gladare eller ledsnare 2009 jämfört med tidigare år?
Lika.

16. Vad önskar du att du gjort mer?
Tränat... :)

17. Vad önskar du att du gjort mindre?
Segat

18. Hur tillbringade du julen?
Hemma i hos mammsen och pappsen

19. Blev du kär 2009?
Kärare.

20. Favoritprogram på TV?
Criminal Mins, 2½ men

21. Vad fick dig att må bra?
Älsk

22. Hatar du någon nu som du inte hatade i början av året?
Nej, just nu har jag bara hyfsat omtyckta personer runt mig

23. Bästa boken du läste 2009?
Sookie Stackhouse-böckerna

24. Största musikaliska upptäckten?
Rise against, Donkeyboy, Melissa Horn

25. Något du önskade dig och fick?
Strumpor och vantar

26. Något du önskade dig men inte fick?
Näpp.

27. Årets bästa film?
Harry Potter, Stieg Larsson-filmerna.

28. Vad gjorde du på din födelsedag 2009?
Umm... Jag tror faktiskt att jag jobbade i Tällberg.

29. Finns det någonting som skulle gjort ditt 2009 ännu bättre?
Jajamen.

30. Hur skulle du beskriva din stil år 2009?
Obefintlig


Kommentarer
Postat av: linda

fin lista marie!!!

2010-01-03 @ 08:54:38
URL: http://lindaingvarsson.blogg.se/
Postat av: lisette

äntligen lite bloggutfyllnad..!

2010-01-03 @ 13:33:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0