Lägga på ett kol, eller en väte, kanske.

Tänka sig att jag numera är oförmögen att komma upp ur sängen när klockan ringer. Snoozar en halvtimme. HALVTIMME! Galenskap kan man tycka. Fast på min mongotelefon är det ju bara tre snoozar. Det är galenskap det. Man hinner ju somna om ordentligt därmellan. Inte bra.

Dessutom var djuren helt galna imorse efter att Micke hade åkt.  Katterna krafsade typ hål på sovrumsdörren. När jag släppte in dem i sovrummet gjorde de kullerbyttor över huvudet på mig istället. Sen började någon chinchilla skaka galler. Trodde minst att Ludde hade brutit lårbenet igen. Som turärverkar alla hela och glada. Utom jag... Jag har inte vaknat än. Känns som jag itne ens har somnat än.

Dags att göra en tjuvrusning till bussen!

Kommentarer
Postat av: Linda

Vad säga som att bara ställa om tiden på snoozningen....??? typ 5 min imellan eller 3...hehe



Galna djur det låter farligt.....

2010-01-14 @ 10:48:23
URL: http://lindaingvarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0