Städdag!

Åhh, vad det var välbehövligt med lite städning. Stökgränsen var liksom nådd för evigheter sedan. Bläh. Men men, man kan ju inte hinna allting. Och nu verkar jag ju jobba 6 dagar i veckan också. Och någon gång måste jag ju få sova! Men idag... Nej. Städning minsann :) Skönt när det är gjort. Men jag tycker ju att de som tycker man ska "se städning som en belöning" kan gå och skita på sig. Tycker man att det är en belöning att gå till tandläkaren också? "Gud vad duktig jag har varit. Nu ska jag unna mig ett tandläkarbesök".

Skulle varit på Ikea och shoppat lite gröna handdukar. Det är ju vår nu hörrni! In med lite färg :) Men... Det blev itne så. En annan dag. Älsket är ju ledig i veckan, så kanske kan bli av då :)

Diskning härnäst. Sen dammsuga och torka golv när Älsk vaknar.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0