Mhm...

Ledig idag.
Känner mig lite rastlös.
Som tur var har jag en hel hög med tvätt att roa mig med :)
Sen inväntar vi ventilationsnissarna.
Blev såå glad när de kom runt 8.30-tiden.
Men det enda de gjorde då var att tejpa för all ventilation.
Sen skulle de komma tillbaka efter lunch.
Suck.

Nåja :)

Korreläste vår hemsida igår kväll.
Så nu är det nääära.
Och den är så sjukt snygg.
Speciellt om alla särskrivningar blir rättade :P
Svensklärar-Hitler?
Moi?

Den som väntar på något gott, väntar ju helt klart för länge i alla fall.
Vill ha hemsidan NU!



Choklad? I think!

Kommentarer
Postat av: lisette

1. jag saknar dig på msn, men förstår din trötthet efter arbetardagar och så lockar OS och godis mer än mig ibland...

2. du måste iallafall blogga mer om du ska få fortsätta såhär..! ge mig lite kärlek!

3. ser fram emot att ses igen.

4. tack för lånet av micke under dagarna på msn, han är bra på att roa. haha, eller nja, men du vet vad jag menar. :D

5. du är bäst!

2010-02-20 @ 09:27:19
URL: http://myslys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0