Lugn och fiiin.


Nu är jag lugn igen.
Ballerina kladdkaka, en halv wienerlängd och en stor kopp te botar allt.
Till och med det värsta 'hata konoparken'-utbrottet.
Tänk att man kan bli så lycklig av socker.
Hoppas att det aldrig blir narkotikaklassat.
Fast...
Lås gärna in mig då.
But keep the sugar coming... 





Mitt lilla lilla fina myshus i Deje ligger just nu på 725 000....
Så blev jag fast i den här fina vackra mysiga underbara lägenheten
med grosse fettfläckar och mattmärken ett tag till.
Lovely!


Ladda för 5-milen nu. Hepp hepp hepp!

Kommentarer
Postat av: Linda

Är den god Marie??? Du vet... jag har inte ätit godis, kakor eller kolhydrater på 5 veckor!!!!! Jo lite mörk choklad har jag ätit på lördagarna ;-) Men den Ballerinan ser OTROLIGT god ut!!!!!!!

2010-02-28 @ 20:43:08
URL: http://lindaingvarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0