Hmm.

blogg.se lever sitt egna lilla liv? Jag kan tydligen inte skriva något om jag inte öppnar 'Nytt inlägg' i ett nytt fönster. Wierd! Men man har väl vant sig efter alla dessa år...

En annan sak som man har vant sig vid är väl all denna snö. Jag väntar med spänd förväntan på vårvädret och alla översvämningar som lär bli. Kanske dags att investera i ett par simfötter, så man kan simma ner till jobbet :) Kanske ska investera i en hyfsat fit kropp tills dess också då. Efter gårdagens pass har jag så sjukt ont överallt. Man vet att man är otränad när man känner sig som en överkokt snabbmakaron efter ett sketet medelpass :) På torsdag blir det i bästa fall ett stationspass. Hoppas att jag hinner. Jobbar till 18.45 och det börjar 19.00. Får springa som en skållad råtta!

Idag kom min telefon förresten! Tvärr hann jag inte hämta ut den. Var tvungen att åka hem och freda min tvättid. Men imorgon så! :)


Kommentarer
Postat av: lisette

marie, så här är det. även om du bloggar två lika bloggonlägg räknas det som ett enda ett. så uppdatera mera! ;)



blogg.se sepade sig för mig redan i morse, då det är nog snön som gör det. folk skyller allt på snön, tänkte börja med det jag med, se om det känns bättre då.



puss!

2010-02-09 @ 22:13:14
URL: http://myslys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0