Ut i sola!

Blev en ute-snabbis innan tvätten. Var ju tvungen att hitta sälg! Fick ju åka runt halva stan för att hitta. Vill ju gärna bara ha sly, och inte ett helt träd. Så hade jag ju inget att kapa med heller. Smart. Hemma är det lättare. Bara att gå till gödselstacken så hittar man allt man söker. Här är det ju klurigare. Få skulle nog uppslatta om jag gick och stal grenar hur som helst för dem :) Men men... Hittade ju till slut i alla fall! Det som är viktigast.



Hittade jordens sälg-bo på direkten. Men tji fick vi. Naturreservat. Why? Mitt i ett jävla industriområde smäller de upp ett naturreservat? It only happens i Karlstad. Jädra påfund.

För att underlätta för mig själv så ska jag nog odla äppelträd i parketten. Alternativt i kruka. Sen när äppelträdet blir för stort... Ja då måste vi helt enkelt flytta!!! Värsta planen. Ska nog börja odla på en gång. Ju fortare jag kommerhär ifrån, desto bättre :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0