Påsklediiigt!

Aaaah! 4 dagars ledighet. Jag var nästan helt säker på att det var ett skämt,och att jag hade försovit mig imorse. Men nä'rå. Ledig. Jag är lite rastlös,fast jag har egentligen tusen saker att roa mig med. Det kan vänta! Disken går ju som bekant ingenstans. Och dammråttorna byter, på sin höjd, bara rum.

Idag har det bara varit jag och Criminal Minds. Och ett kilo godis. Skulle ju sova länge länge länge idag. Katterna trodde dock att jag hade glömt bort dem, och var snälla nog att väcka mig runt 8. Snällt.
Vem behöver väckarklocka?

Vad ska man äta idag? Jag vill ha kött. Med potatiskroketter. Och beasås! Mmm!

Kommentarer
Postat av: Linda

glad påsk!!!

2010-04-02 @ 20:16:25
URL: http://lindaingvarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0