Hufvudstaden.

Idag har jag varit i Stockholmo med Annelie. Oj oj oj. Jag har inte varit i Stockholm på... 10 år. Nu lät jag gammal va ;) Nå väl. Kom hem med massa inspiration, vilket alltid är kul. Och välbehövligt. Nu blir det att skriva ner allting. Och vem vet. Jag kanske tar och gör en målbildstavla också, och klistrar upp i skåpet på jobbet. Det ska jag nog fan i mig göra. Så det blir något gjort :)

Stockholmare då. Fy fan vilket stressigt folkslag. Folk sprang och läste deckarromaner samtidigt. CamillaLäckbergs 'Predikanten' var det första som susade förbi mig. Allvarligt. MAN SPRINGER INTE OCH LÄSER BÖCKER! Man sitter och njuter av bokjävlen, för fan! Skärpning. Har man bråttom så är det väl bättre att bara springa. Eller? Men nej. Jag är ju lantis. I Åsen springer man liksom inte runt med böcker. Där sitter man under hängbjörken och luktar på koskit.

Igår hade vi tjejkväll på salongen. Hur trevligt som helst. Jag skulle kunna ha sånna kvällar jämt. Det är så himla roligt! I love it! Sen blev det ju en superlång dag. Men vad gör väl det :) Var inte hemma förrän 22. Däckade i soffan med en BK-burgare. Upp 5, och iväg på ännu en långlång dag med trevligt möte. Jag kan jobba dygnet runt, bara det är roligt. Å det är det ju :) Imorgon bestämde dock min underbara chef (läs: jag) att det blir sovmorgon. Ska ju på kinesiotejpkurs mellan 17-22. Dumt att sova sig igenom den kanske :) Glöm in bh Kristina! ;)

True Blood och choklaaad!

Kommentarer
Postat av: Linda

Ja eller glöm den!!!

2010-04-07 @ 22:42:04
URL: http://lindaingvarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0