Städa städa varje fredag...

...Och så varje jul. Det tycker jag är kuuul. Eller hur det nu var. Imogon får jag nog ta tag i det här råttboet i alla fall. Ser förjävligt ut faktiskt. Tvätta också. Ännu roligare. Har övervägt att sno Älskets bricka till tävtthallen och boka upp två tider, fast bara använda en... Bara för att ingen annan dryg människa ska komma och trakassera mig efter halva tvättiden. Men jag är inte bitter!

Vi är sugna på detta. Lite gräsmatta i alla fall. Inte tvärnära till grannen. Man kanske i alla fall måste ta två steg innan man kliver in i deras vardagsrum. Aaa... Det vore något det. Ge mig! Synd att det var visning i lördags bara. Men om ingen skulle vilja ha det, och det blir en till visning... Då tänker i alla fall jag hänga på låset :) Så äre!

Men nu blir det till Uppdrag: Tömma godispåsen. Och så Ensamma mammor. Jag tycker de ska införa att man får rösta ut en mamma. För den där Karlskoga-människan är ju så gumsjuk. Usch!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0