Första dagen avklarad.

Oj oj oj vad jag vände och vred igår innan jag kunde somna. När Älsket trillade in genom dörren imorse kändes det som jag hade sovit i 3 sekunder :) Men men... Har försökt lära mig kassa och bokningssystem. Mamma Mia. Jag är inge kompis med teknik överhuvudtaget. Det blir nog bra till slut det med :) Hade ett par kunder idag i alla falll. Superskoj! Mina alldeles egna :)

Studsade... Nej, släpade, mig iväg till Friskis efter jobbet i alla fall. Duktigt minsann. Charlottes pass är grymma. Dubbel bemärkelse. Bra, men svettiga. Känns som att rumpan håller på att trilla av. Får väl se om jag tar mig upp ur sängen imorgon :)

Aaah... Fick min dagliga dos Jury-Andreas också. Och min dagliga dos Suss och Hollywood :) Toppendag helt enkelt. Så toppen att jag frågar mig själv vad det är för elände som kommer hända för att väga upp allt? :)

Kommentarer
Postat av: linda

Sedär ja!!! Nu kom det fram att "lillamarie" oxå bloggar! Vem gör inte det 2009? hahaha Ses imorgon på jobbet! Och Massagen va grym idag, tack!

2009-09-17 @ 20:50:27
URL: http://lindaingvarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0