Åh, vad jag är dålig!

Jag behöver köpa kläder. Jag VILL inte. Men jag BEHÖVER. Jag tror inte det finns något jag inte behöver. Tydligen funkar det inte att slänga hundra sopsäckar med kläder, och sen inte fylla på med nytt. Då tar det schlutt. Konstigt. Orkade inte prova mer än 2 par jeans på HM. De satt som skräp. Ett par gjorde röven obefintlig, och det andra gav mig blodstopp i vaderna. Nja.... Inte bra.

Nu höll jag på att skriva att jag borde ha en  personal shopper, men det funkar ju inte heller eftersom jag inte gillar... Det mesta. Jag vill inte gå klädd som en tant, och... Ja det var väl ungefär det modet som var nu ja. Tant-modet. Not my cup of tea. Jeans och en tröja. Bra. Jympadojjor. Jupp. Men tydligen är inte ens det möjligt att hitta just nu.

Men jag är lika glad ändå. Fick ju en skön promenad ner till stan i alla fall. Frisk luft, sol, höst, inga kryp. Underbart!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0