Vinter!

Marabou har gjort ännu en my choklad.
Vinter.
Smakar jul.
Verkligen god, men ganska mäktig.
Resten av folket på jobbet gjorde dock tummen ner.
Men jag älskar ju all choklad, så...
:)


Bild


Har varit på Toyota på Tjejkväll idag. Tänkte ju inte massera något, utan bara ha med bänken för att visa att Aqua har massage. Sen satte sig ändå en människa på bänken. *pang booom* Kört! Hade inte 1 ledig sekund på hela kvällen. Roligt var det i alla fall. Men nu är jag ganska trött :) Hoppas bara att några av dem kommer tillaka! Sen är det ju alltid några som bara tycker att gratis är gott. Shame on you ;)

Trodde att det skulle bli buss med massagebänk hem till Knarkparken. Men Ida och Robert tog mina grejer, och Kristina tog mig :) Hur snällt som helst. Hade nog dött på fläck annars.
Kanske inte. Men tyckt massa synd om mig själv i alla fall :P
Nu blir det att putsa gaddarna,läsa lite, sen sooova!

Kommentarer
Postat av: Wysteriia

Kan du inte komma hit o massera mig? Jag har superont i ryggen :(

2009-10-22 @ 00:07:29
URL: http://Wysteriiasblogg.se
Postat av: linda

Hihi men va kul att du fick lite och göra!

2009-10-22 @ 09:31:20
URL: http://lindaingvarsson.blogg.se/
Postat av: Anna

Nu när de smakat på Maries Magiska fingrar lär de strömma till som... Marie till chokladhyllan! :)

2009-10-22 @ 16:32:56
Postat av: lys

jag och snö pratar om nya chokladen...



lys | säger:

http://lillamarie.blogg.se/



nya chokladen du snacka om

Micke säger:

hm ja.. men hon kanske också blivit lurad?

lys | säger:

haha, hon ätit den

Micke säger:

påstår hon

lys | säger:

haha...LJUGA OM EN SÅN SAK

Micke säger:

haha, ja men hon kanske tyckte det vore coolt att vara en avd e som provat liksom... så då ljuger hon?

eller så har hon faktiskt provat

lys | säger:

haha, men..inte om en sån allvarlig sak, jag tror faktiskt du är lite avis nu...

Micke säger:

jaja.. klart jag är avis!

2009-10-24 @ 23:35:56
URL: http://njam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0