Vi i ett nötskal.

Ja, men vi träffasväl 20.00 på Coffeehouse by George på måndag då. Ja ja ja. Superbra. Vi i ett nötskal. Ingen hade koll på nya öppettider :) Men det blev ju trevligt ändå :) Vi pallrade oss in på Hagahallen. Somliga köpte mat. Somliga köpte godis. Sen får ni göra matematiken själva.Vi fortsatte till Herrhagen och Ann-Sofies place. Hollywoodfruar blev det. Men var det något i programmet som var nytt? Tyckte bara att det var sånt de redan hade visat. Tråkigt ju.

Roligt att träffa lite folk igen :) Efter examen spreds ju alla vind för våg, så man har ju inte sett eller hört något :) Behövs lite update och fika emellanåt. Aaa just det.

Nu ska jag gå och gräva ner mig i min nya superspännande deckare. Som egentligen är Annas eftersom hon betalade, och inte har fått tillbaka än. Call me, så gör vi upp. Haha :)

Jobb imorgon igen. Jag uppskattar inte långhelger längre. Får ingenting gjort. Tvättade idag i alla fall. Observera att Ikeas badrumdmattor inte ska torktumlas... Tydligen? Jag lärde mig den hårda vägen ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0