Varje dag lär man sig något nytt.

Ska strax pallra mig iväg till revisorn och försöka lära mig något om bokföring. Höhö. Det kan ju bli spännande. Tycker att allt det där är helt ologiskt. Dessutom pratar ju människan norska. Toksnabbt. Så jag brukar bara nicka och le och humma lite instämmande. Och han ser så lycklig ut över att jag fattar. Ehh... :) Eller så genomskådar han mig... :)

Idag börjar Rättviks marknad och jag är inte hemma. Det suger skunk faktiskt. Jag vill ha lakritsremmar och strumpor. Och naturgodis. Och norrländskt tunnbröd som man köper av snygg-norrlänningen. Och köpa dåliga filmer. Och mer strumpor. Och naturgodis. Och munkar för sjutton! Äppelmunkar! Ja ni.. Men va tusan... Det är ju snart maj igen... Då tänker jag banne mig vara hemma! Punkt. Slut. Ska skriva in det i kalendern nu.

Frukost. Sen lite nytta. Herrå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0