Trött!

Awww mah gadd! Vad gör jag uppe nu? Är så trött så ögonen hålls knappt uppe. Jag och Älsket kollade på Änglar och Demoner, och var sååå nära att somna flera gånger. Ändå gillar jag dem filmen, så det berodde inte på att den var dålig :) Och att lyckas somna i vår soffa... Det är en bedrift det. Obekväm AB. Men... På något sätt lyckas jag ändå med det. Trött trött trött.

Varit en märklig dag i dag. Aaah. Fylld av konstigheter. Och så har jag varit helt uppe i det blå hela dagen. Till exempel sa jag till Suss "ses snart!". 3 timmar senare dök jag upp hos henne. Snällt va. Nej :) Förlåååt Suss! Dåligt samvete som bara den. Inte kom jag iväg på träning heller. Hade till och med träningskläder med mig till jobbet, OCH det var tre superroliga pass på raken. Kunde ju ha tränat hela kvällen egentligen. Men nej. här har jag suttit med en cola och en 200-grams chokladkaka. Om nom nom!

Nej... Nu får det bli sova! Bestämt att jag börjar 10 imorgon. Liiite sovmorgon i alla fall :)

Kommentarer
Postat av: Wysteriia

Haha tack:) Jag kan dock bli mkt mkt bättre ;)

2009-10-29 @ 09:27:18
URL: http://Wysteriiasblogg.se
Postat av: Suss

Dåligt samvete för det?? haha, skärp dig. MIG går det ingen nöd på vet du :)

2009-10-30 @ 16:14:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0