Smärta.

För varje gång jag har rest mig från en stol idag har det gjort betydligt ondare. Så jag tror helt enkelt att jag tänker sitta på den här stolen resten av den här veckan. Rumpan och låren vill inte alls vara med och samarbeta. Det här med träning, är det verkligen hälsosamt det? Jag undrar jag :)

I eftermiddags fick jag jordens kaffedarr. Händerna skakade som bara den, såg ju hypernervös ut :) Tror att det var sockerabstinens. Det håller jag på att jobba på nu. Det måste vara lagom mycket blod i sockeromloppet. Ikeas AKO-kolor och kolasnören (5:- för en påse kolor och 14:- för snören. Det är ju som att stjäla godiset från dem. Men jag klagar inte:) )

Nu blir'e SOS Gute och Mammas pojkar. Sen blir'e Lyxfällan. Sen fick jag ju tydligen lite sovmorgon imorgon också. Trevligt tycker jag :)

Kommentarer
Postat av: Linda

Oj Marie! Nu börjar jag fatta vad som gjorde så ont igår.... kunde typ inte kliva ur sängen imorse!!! Ont i hela kroppen! Tror jag råkar ut för någon typ av influensa ;-) Det måste vara skivstångsflensan......

2009-10-16 @ 06:55:37
URL: http://lindaingvarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0