Så l3tt!

Team Stefan kommer ju glida på en glad och packad räkmacka in på första plats i Körslaget. Tyvärr... Vi är för lokalpatriotiska. Nästa helg ska jag dock hålla mig undan från Älsket när jag kollar. Efter 5 röster sa han att jag inte fick rösta mer. 5! Om de hade åkt ut hade jag... Inte varit så glad på honom :) Får kompensera för det nästa helg... Typ... 205 röster :)

Aaa... Imorgon blir det en tur till Ikea. Måste köpa ljus. I stora lass. Annars blir det nog ganska så lugnt. 2½ män-maraton kanske. Det är lagom söndags-göra tycker jag. Borde ju städa också... Men det kan man göra på måndag. Uppenbarligen går varken disken eller dammråttorna någonstans. Eller... Ibland kan det förflytta sig runt i lägenheten. Men det försvinner ju tyvärr inte :)

CSI och 2½ män nu. Ajök!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0