Ouff!

Känns som något väldigt stort har kört över mitt huvudet, och sen min mage. Trött som ett as är jag också. Känner mig mycket laddad för partaj ikväll *gäääsp* Tur att Älsket är hemma och kan hämta mig om jag tröttnar. Jag har inte ens kommit ihåg att pallra mig iväg till systemet. Minnet är kort, men intensivt.

Hur kan förresten Rabih vara kvar i Idol? Hur är det möjligt. Finns det så många småtöser som dyrkar honom? Usch, fy bläh. Det lät ju riktigt illa igår. Men nej. Erika åker istället. Hon var visserligen lite tråkig, men hon sjöng ju bra i alla fall. Men, Jag röstade ju inte på någon, så jag ska väl egentligen bara vara tyst. Jag sparar mina pengar till viktigare saker... KÖRSLAGET! :) De har gjort om "Carina" till en hejarramsa. 

Vi måste ringa Team Stefan, får inte glömma det!
Ge oss ett par röster, sen så får vi se.
Och vi hoppas det går bra, tack ska ni ha!
Vi måste ringa Team Stefan...
Får inte glömma det!!!


Förresten... De hade provsmak på nya Marabou-smakerna i Mitticity idag. Lycka för en döhungrig Marie :) Egentligen skulle man tävla också, men jag erkänner... Jag gick bara dit och åt. Mihihihi :) Gott var det. Den där youghurthistorien är riktigt god när den är iskall upptäckte jag.

Kommentarer
Postat av: Emma

Den där "yoghurthistorien" är min nya favvochoklad!



Linda sa att du tipsat om att den skulle vara kall. Och vips så blev den ännu godare. Bra för humöret, sämre för figuren. Men what the heck.. Choklad MÅSTE man ju ha. Medicinen mot allt! :)

2009-11-05 @ 09:20:19
URL: http://pyretsvarld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0