Men va fan!

Hur bra tajming får man ha? Göttans att Nissanpissan strejkar nu då. Jag ska ju jobba imorgon :( Dryga riskokarjävel. Äkta japansk jävlaskitfandödödödödödödö. Istället får jag åka med Älsket till Karlskoga när han börjar jobba klockan 6.oo. Kul me' jul. Verkligen. Sen får han skjutsa mig till Loka. Åhh va bra... Smidigt och enkelt och alldeles alldeles underbart. Kan va så att jag är lite jävla bitter. För nästa helg skulle jag visst på dop också. Men nej. Nu fick vi väl se hur det blev med det. Jävlaskitfan!

Nu tänker jag släpa med mig Älsk ut till Maxi och köpa världens största godispåse. Det får man när allting går emot en på det här sättet. Jajjamen. Det får man. Så är'e. Slut diskuterat. Nu skiter jag i det är.

Fan fan fan.

Kommentarer
Postat av: Linda

Men Marie, vilka ord du använder....men de har bra godis på Maxi .-)

2009-10-03 @ 21:52:32
URL: http://lindaingvarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0