List-period?

Hittade denna på en blogg.

Regler:
- Varje svar måste börja med första bokstaven i ditt namn!
- Alla svar måste vara riktiga, hitta inte på ord!
- Du får heller inte skriva samma svar två gånger eller skriva ditt eget namn som svar!

1. Vad heter du?: Marie

2. Ett ord på fyra bokstäver: Mopp

3. Flicknamn: Maja

4. Pojknamn: Micke

5. Yrke: Murare

6. Färg: Mossgrön

7. Klädesplagg: Mysbyxor

8. Mat: Moussaka

9. Sak i badrummet: Mascara

10. Plats/stad: Motala

11. En orsak att vara sen: Motorhaveri

12. Något man skriker: Men fan!

13. Film: Mina jag & Irene

14. Något man dricker: Morotsjuice

15. Band: Motorhomes

16. Djur: Myrslok

17. Gatunamn: Mor Märtas väg (Bergvik eller Krp. Dålig koll :))

18. Bil: Mazda

19. Sång: Meningslösa måndag (Skumdum)

20. Känd person: Mona Sahlin

 


Imorgon ska jag och Linda på skivstång/spin. Hujedamig. Jag tror att vi är helt från vettet. Min rumpa har precis återhämtat sig från fredagens spinning. Man kanske skulle ta blöjbyxorna... Men de är ju sååå fula :) Ser ju ut som man har bajsat på sig. Å andra sidan går man som om man hade bajsat på sig annars. Hmm... Spännande blir det i alla fall. Ska man klara av att bemästra både en skivstång och en spinningcykel. Spännande värre :) Just nu slog det mig att det här spinningpasset dessutom lär ligga på medel/intensiv. Och jag som knappt orkade med basen. Uj uj uj :) Wish me luck!

Nu blir det lite läsa, och sen lite sova. Morgonmöte. Zzzz :) Inget för tröttisar :)


Kommentarer
Postat av: linda

Me like!!!

2009-10-14 @ 09:26:07
URL: http://lindaingvarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0