Kladdkakor och traktortrubbel.

Roligt att det börjar hända lite på jobbet nu, och droppa in lite bokningar. Hur skojigt som helst. Ska kolla upp lite mer om massageterapeututbildning dock. Vill mer mer mer mer. Fast det blir väl inte prick nu kanske :) Men i en inte allt för avlägsen framtid kanske :) Eller idrottsmassör vore ju också något.

Drog med AnnaPanna på en sväng på stan. Jag hade ju tusen planer på vad jag skulle shoppa. Men det räckte ju med att sticka ut näsan på stan så var man trött på't. Människor är ju helt galna. Och inte hade de något gott gratisgodis heller. En torr kaka, en VF-kola och en ljummen cola light blev det bara. Jag dricker inte ens light-cola. Men den var gratis. Och äcklig. Vi funderade varför det stod typ en miljard halvfulla colaflaskor överallt. Now we know. Bläääh!

Vi rymde i alla fall in på Akademibokhandeln. Där var det folktomt. Underbart! :) Köpte en bok som hette "Kladdkakor och annat gott". Hittade också massa fascinerande böcker med pruttljud, traktorljud och djungelljud som förmodligen skulle skrämt slag på alla barn :) Fanns det sånt på min tid? Jag minns bara Plupp och Petter och hans fyra getter...



Smällde nyss i mig en kebabrulle och choklad framför Idol. Smarrigt! :) Hoppas på att Karolina och Tove går vidare. Heja heja. Jag har ju dock inte råd att rösta eftersom det är Körslaget på lördag. Hela oktoberlönen kommer gå åt till den telefonräkningen... Är man lokalpatriot så är man. Hinner jag inte hem till 20.oo så förväntar jag mig att någon upplyser mig om vilket nummer som gäller så att jag kan rösta medan jag kör bil :) Go Älvdalen :)

Kommentarer
Postat av: Peter

Älvdalen kommer vara det första lag som åker ut :)

2009-10-02 @ 14:00:23
Postat av: Marie

Min gissning är att Älvdalingarna är liiiite mer lokalpatriotiska än typ... Rinkeby. Eller va fan det nu är som är med.

2009-10-02 @ 17:57:59
URL: http://lillamarie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0