En trött liten dalkulla.

04.00 ringde klockan. Blööh. Alldeles för tidigt tyckte jag minsann. Var mycket underhållande att sitta på Telenor och vänta i två timmar också. Vet ni hur mycket skit de visar på tv den tiden på dygnet :) Formet 1 liksom. Hallå... Nej tack :) Var ju i alla fall tur att Älsket kunde komma ifrån och skjutsa. Annars hade det inte blivit något jobb. Och inga pengar.  Tjoho. 1000:- i lön. I november. Whoppiii!

Haft 10 massager idag. Lite mör. Jo tack. På slutet hade jag två avslappningsmassager. Hög somningsrisk där vill jag lova. Kom inte ens ihåg vad jag hade gjort, och vad jag skulle göra i massagen. Så borta var jag. Illa :) Men det gick ju bra ändå. alla nöjda och glada.

Älvis fick flest röster i Körslaget. Sååå ägda. Det var väl ingen som trodde något annat heller? Eller? Nej, tänkte väl. Och jag hoppas verkligen att ni röstade. Annars ska jag giva er på moppo! Och preciiis nu slog det mig... Hur i hela världen ska jag kunna se på Körslaget när vi är på Selma? En paus i umgänget kanske. Jag tvivlar ju på att jag kan övertala resterande om att Körslaget är dödsviktigt :) Och det är det faktiskt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0