Det var ett tag sen sist.

Snodde en lista från fina Janet.

HAR DU?
Folköl i kylen: Nej... Men en tokgammal Wild africa.
Någon favoriträtt: Tacos. Och älgskav.
Någon flick/pojkvän: Ja, lilla Älsket.
Några framtidsplaner: Jo, men ing avancerade. Villa, vovve, volvo. 5 ungar. Nej. Men 1 kanske.
Någon sjukdom: Nej.
Opererats: Ja, men det var så litet så det knappt räknas.
Gymkort: Yes. Friskis
Några kärleksproblem: Att förlova sig, eller inte? *piiik*
Duschat idag: Ja, faktiskt.
Någon kompis som snarkar: Haha ja. Ryktet säger att även jag snarkar. Men det tror jag inte på.
Någon vän som spelar i ett band: Öhhh... I think not.
Någon som förstår dig: Ja. Jag inbillar mig det i alla fall.
Någonsin älskat någon: Ja.
Tuff kompis som kan försvara dig: Har bara tuffa kompisar.
Något beroende: Fett, socker... Äh... Allt som är extra onyttigt.
Fikat idag:
Ja. Rejält.
Nagellack: En gång vartannat år. Genomskinligt då.

VEM?

Delar du mest minnen med: Lisette och Älsket tror jag.
Längtar du mest efter: Älsk.
Stör du dig på: That's a long long long list.
Gosar du med: Allt och alla.
Kysste du senast: Älsk.

VILKEN?
Tidning läser du: Aftonbladet, Moratidningen, HäntExtra sen jag började på Aqua. Haha.
Buss åker du oftast: 1an
Frisyr har du: Platt
Dag fyller du år: 10 juli
Årstid föredrar du: Hösten. Alla gånger. I alla fall alla gånger det inte är 1 meter snö, -5 grader och sol. För då föredrar jag det :)
Stad är du uppväxt i: Älvdalen.

VAD?
Gör du nu: Väntar på Farmville. Jag är inte beroende.
Vill du arbeta med: Människor.
Är roligast just nu: Att jag har godis i köket.
Har du på dig nu: Hello Kitty-pyjamas.
Har du för smink idag: Det som mammsen och pappsen gav mig.
Har du för storlek i skor:
36
Väger du: Bra fråga. För mycket antar jag :) Mer att älska. Jag är glad ändå.
Läser du för bok: När mörkret faller - Ian Rankin




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0