Bääääää!

Var hos Susanne och kollade på Idol igår. Förstår verkligen inte hur Rabih kan lyckas bräka sig vidare från vecka till vecka. Han . är . kass ! Så ser han ut som ett penntroll också. Det enda som fattas är pennan.... Nej. USch och fy. Till och med Eddie var ju hyfsad igår.

Nu blir det snart mässa hela dagen. Satt uppe inatt och skrev visitkort. Till slut undrade jag om massage verkligen var ett ord, eller om jag hade kommit på det själv i stundens hetta. Blir ju lätt så när man upprepar ett ord flera gånger. Eller så är jag ensam om det fenomenet. Tvingade med Suss ut på sista-minutenshopping igår också. Jag fixar ju inte sånt själv. Omöjligt. Måste ha en personal shopper + påkläderska :) Och det gick ju hyfsat. En svart klänning och ett turkost linne. Aquafierad!

Nu ska jag ringa till Loka och säga att jag inte kan jobba imorgon för att min bil är död, och Älsket jobbar natt. Så tar mig inte dit. I'm a dead person. Jag kan redan höra hur de laddar kanonerna där borta...

Kommentarer
Postat av: linda

Massage??? vet ej om jag hört ordet förr?? men det låter skönt!!!

2009-10-25 @ 10:20:01
URL: http://lindaingvarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0