Aj aj aj. Det bultar å det bankar.

Oj oj oj. Det core-passet visste var det tog. My god. Vet inte när jag hade sån här träningsvärk sist. Har sjukt mycket träningsvärk mellan revbenen (Rävbenen. Fick en flashback från anatomin :) ) Tänkte mig en tur till Stationspasset idag, men tror jag skippar det och pallrar mig iväg imorgon istället. På onsdag siktar jag som vanligt på Charlottes pass. Aaaa. Just dâ.

En fråga. Får man inte växla på banken, eller? Idag när jag var där så blängde hon på mig "Det är för privat bruk va?" "Ehh.... Aaa..." Usel lögnare, men jag fick ju växla i alla fall :) Eller så kanske hon hade en bra dag... Eller så såg jag sååå trevlig ut. Mja.

Undra om jag kan lura iväg Älsket och handla? Jag har inget godis. Å det går ju rakt inte. Och så kanske man skulle äta någon mat idag också. Tur att Suss bjöd mig på Falafellunch i alla fall :) Smarrigt.

Nähä. Uppdrag: Godis!

Kommentarer
Postat av: Linda

ALLT du ska göra på banken nuförtiden kostar pengar....?????? SJUKT!!!

2009-10-05 @ 23:07:48
URL: http://lindaingvarsson.blogg.se/
Postat av: Linda

tom när du ska sätta in pengar på ditt egna konto....

2009-10-05 @ 23:08:16
URL: http://lindaingvarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0