15 gastar och någons kista....

Var på Hälsomässan idag med Ann-Sofie. Var nära att jag försov mig. Eller rättare sagt så försov jag mig, och vaknade 11. Men då var ju klockan bara 10 :P En sån himlans tur för mig! Var massa roliga flummigheter på den där mässan. Hypnotisörer, healingfolk, auragrapher och en massa mer. Ett par häxor, och någon astrolog också. Säga vad man vill, men det är inga dåliga timpriser direkt.

Vi gick i alla fall på en seans, och himmel vilken rolig människa. Och jag kan ju erkänna att jag är ganska skeptisk till allt sånt här. Samtidigt är det så himla spännande. Ingen ville prata med mig dock. Och det är ju bra på ett sätt. Känner inte så fasligt många som gått bort som tur är.

Nästa gång får jag nog ta mod till mig och prova något  på den där mässan:) Skulle vara roligt att prova att hypnotisera bort min getingfobi. Funkar det på den så funkar det på allt. Vore ju mycket trevligt att kunna vistas ute på sommaren. Eller kunna sitta på uteserveringar och äta i lugn och ro :) Aaah, just det.

Hann träffa Älsk i ungefär 20 minuter innan han åkte till jobbet också. Det är ju inte så att vi träffas så mycket så vi tröttnar när han jobbar natt direkt. 10 minuter på morgonen, 10 minuter på kvällen. Whoppiii. Tur att han är ledig hela veckan som kommer :)

Nähä... Ska man orka vara vaken tills Criminal Minds börjar eller? Klockan är ju egentligen bara 21. Då får man typ inte sova. Förbjudet.

He's yummy!

I'm going thru change-e-e-s...


Kommentarer
Postat av: Linda

ohh hoppas det va roligt idag. Hade varit skoj att följa med men som jag sa tidigare... köket är min plikt just nu....

2009-10-25 @ 22:53:52
URL: http://lindaingvarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0