Let's do some work.

Jag ska vara ärlig... Jag har inte varit utanför dörren på de här två dagarna. Förutom nyss när jag gick till Suss och hämtade min älskade toblerone. Det var extrapris också. Just for me! :) Hur som helst... Imorgon ska jag gymma med AnnaPanna. Klockan 9. Och jag har inget busskort. Promenad till Friskis alltså. Jag gör det igen. Från noll aktivitet till att göra allting på en gång. Men det tjatas ju om att allt ska kickstartas :)

Vad har annars hänt i helgen? Not much. Rabih lyckades inte bräka sig vidare i Idol. Lycka! Älvdalen är i Körslaget-final. Lycka! Lägenheten är städad. Lycka! Dock slut på Ajax. Olycka! Det blir inte riktigt samma känsla med Grumme...

Nu tror jag att det blir 2½ män och Toblerone :) Nästan ett kilo Toblerone... Yum yum yum!

Kommentarer
Postat av: Ida Gulliks

Håller helt med ang Ajax vs. Grumme. Ajax vinner, luktar renare och friskare. Viktigt!

2009-11-09 @ 09:41:45
Postat av: linda

Det va ju på tiden att han åkte ut! Så kass.....

Ta det lugnt med träningen.... då vill du väl inte träna ikväll?? Men kanske imorgon?

2009-11-09 @ 13:37:23
URL: http://lindaingvarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0