Förslappad.

Idag har jag varit ledig. Som vanligt. Men! Jag har varit utanför dörren. Ända bort till centrum har jag varit. Det ni. Till Kristina för kaffe, kaka och massage :) Tur att man får lite anledningar att pallra sig utanför dörren. Jag skulle ju faktiskt kunna träna också... Ehh...

Nåja. Annars har jag Farmvillat. Som vanligt. Tror jag har en begynnande musarm. Not so good. Men det är väl inget man dör av. Gjorde även ett försök att läsa lite, men vaknade 2 timmar senare av att en telefonförsäljare ringde EN signal. Tacksomfan.

Hmm.. Nej. Inget vettigt att skriva egentligen. Bara dötid medan min bonde sår sina hallon, och min skattletare laddar batterierna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0