Mos mos mos.

Mycket info idag. Den här krämen bla bla bla bla. Om man blandar de här två bla bla bla. Namn och saker snurrar runt som bara den i huvudet. Men antagligen fastnar mer än jag tror. Roligt är det i alla fall. Känner för att göra allt när jag sitter där. Man får såå mycket tips och ideér. Inget är omöjligt. När man sitter där... :) Åhh vad jag vill vidareutbilda mig. Mitt första mission är att få lite (myyycket) vana på frans och bryn. Pill pill pill. Offer? Man dör inte. Jag lovar.

Var ett riktigt fint ställe. Lanna Lodge hette det och var typ nyöppnat. Mycket kakor. När de var slut fyllde de på. Med nya sorter dessutom. Moa ha ha. Alla kakmonsters dröm. Buuuurp!

Kommentarer
Postat av: Anna

offer offer offer! Jag är alltid tt offer ;)

2009-05-28 @ 13:23:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0