Me and my baby.

Då hade vi äntligen hittat en bil som dög till både mig och älsk. Vem hade anat att det bara skulle ta två veckor? Jag tippade väl ett år eller två i alla fall... :) Var lite nervös över hur det skulle gå, men uppenbarligen kom jag ju hem i alla fall. Hoppandes. Men hemma. Pärlans koppling är i en klass för sig. Diskvalificerad tror jag den skulle kallas, den klassen.

- Klarar du att köra med den här kopplingen då?
- Jahaaa då!


Jag lovar att de som körde bakom mig var minst lika skraja som jag var :) Men det ordnade upp sig mot slutet. Kan stoltsera med endast två kärringstopp. Dock läckte den visst lite växellådsolja nu. Kanske beror på att den blev lite misshandlad? :) Nåja. Hemma och hel. Nu ska älsket bara tvätta och dona. Fixa bilpoppa. Och en backspegel. Kan vara rätt trevligt att ha upptäckte jag nu när jag inte hade någon.

Yaaay!
Imorgon ska älsket och jag ut och koppla. Så man slipper köra crossväxlingar. Då blir det nog oljeläckage som heter duga :)


Pärlan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0