Iiiihhhhk!

Jag insåg precis att bussarna inte går efter 23.oo på vardagarna. Det betyder att jag måste ta Pärlan ner på stan imorgon kväll. Hujedamig :) Ur vägen folk! Om livet är er kärt. Det är inte så att jag är en dålig chaufför. Det är bara så att vi inte kommer överrens alla gånger ännu. Men vi ska på parterapi imorgon på någon enskild skogsväg. Blir toppenbra! Blir drygt att gå hem från stan mitt i natta annars :) Och taxi är inte att tänka på. Säkrare att gå i så fall känns det som.

Jag längtar såå efter bion! Hoppas att alla fjortisar håller sig borta bara. Orka med popcornkastande småglin. Var man så där dryg för 10 år sen? 10 år. Usch. Det är många år. Jag kanske fortfarande är ett popcornkastande småglin själv... Borde nästan läst boken en gång innan filmen. Men det hinns inte nu :)


My love :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0